تارنماهای همسو

8 دیدگاه فرستاده شده است.

  1. با درود فراوان و سپاس از کوشش شما هم اندیشان ارجمند برای پاسداشت زبان پارسی

    سامانه «به پارسی» برای یاری رساندن به هم زبانان راه اندازی شده و در آن می توان برای واژه های بیگانه ای که امروزه در زبان ما فراوان می باشند واژه ای پارسی جستجو نمود.
    نشانی: http://www.Beparsi.com

    ابزار دیگر در پیشگاه پارسی زبانان «پالایشگر آناهیتا» نام دارد: پالایشگر نیمه خودکار آناهیتا به کاربران یاری می رساند تا واژه های بیگانه را در نوشته پیدا کرده و آنرا با برابر پارسی اش جابجا نمایند.

    از همکاری و هم اندیشی با شما شادمان می شویم.
    با سپاس دوباره
    حسین اقوامی آزاد
    سرپرست سامانه به پارسی

  2. سپاس فریمان از شما برای راه اندازی همچون تارنمایی، من امروز بر خود میبالم که کسانی چون شما هستند که برای پاسداری از ارزشهای فرهنگی ما ایرانیان، گامهای ارزنده ی بر میدارند. من بیشتر جُستارهای این تارنما را خواندم و خوشم آمد. پیشنهادی داشتم که اگر در توان تان بود برخی از نسک های ناب پارسی یا نسک هایی را که در باره زبان پارسی و تاریخ و فرهنگ ایران است، درین تارنما با پیوند بارگیری اش بگذارید. سپاس!

    دوست ارجمند از مهربانی و پرنگری [= توجه] شما سپاسگزاریم. فراهم آوردن نسکهای ارزشمند برای بارگیری خوانندگانی فرزانه‌ای چونان شما از آماجهای پارسی‌انجمن است.
    با سپاس
    پارسی‌انجمن

    • آن بهترین ریختِ دیرگسترِ الگوپذیر است.
      می‌خواهد بگوید، بهترین ریختی که برای یک دیرگستر می‌توان برگزید گونه‌ی الگوپذیر آن است

    • ۳۰th August 2022
      ham-gi (jomle) bala ra mi tawan in-gone chaem yaa bergerdan kerd : in behterin raewesh zibaa-saazi ast. der ber-gerdan (terjeme) nayaazi nist ke waje be waje ra be zaban deger ber-gerdand

دیدگاهی بنویسید.


*